Letáky a tlačoviny

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

Letáky a tlačoviny sú stále relevantným marketingovým nástrojom aj v 21.storočí

S rozvojom technológií sa začal formovať aj digitálny marketing a stal sa súčasťou procesu získavania a udržiavania zákazníkov. Identitu vašej firmy netvorí iba logo, ale akýkoľvek dokument alebo predmet, ktorý si zákazník dokáže automaticky spojiť s vašou značkou.

Napriek digitalizácii a reklamám na internete, mnohé firmy dávajú prednosť klasickým letákom a tlačovinám. Podľa novodobých výskumov až 76% ľudí číta radšej formou tlače, než prostredníctvom počítača alebo smartfónu. Letákom a tlačovinám ešte neodzvonilo a pravdepodobne ich budeme využívať ešte dlho. Pri správne nastavenej letákovej kampani, môže byť účinnosť propagácie veľmi vysoká.

Letáky tlačoviny

Letáky a tlačoviny predstavujú pre podnikateľov nasledujúce výhody:

  • Tlačené správy čítame dlhšie ako digitálnu tlač.
  • Články na internete nezvykneme čítať opakovane, tlačené správy áno.
  • Digitálny obsah čítame selektívne, tlači venujeme väčšiu pozornosť.
  • Obsah z letákov si skôr zapamätáme, ako obsah na internete.
  • Internetový obsah čítame o 20-30% pomalšie ako tlačený.
  • Tlač vzbudzuje u ľudí väčšiu dôveryhodnosť, ako články na internete.
  • Podľa prieskumov až 79% čitateľov tlačovín sa cíti zrelaxovane.
  • Tlačená reklama spolu s digitálnou zefektívňuje marketing firmy.

Tlačoviny môžeme rozdeliť do dvoch kategórií a to na procesné a propagačné.

  • Procesné – sú to formáty, ktoré bežne využívate počas svojej podnikateľskej činnosti (napr. vizitky, diáre, poznámkové bloky,  kalendáre, faktúry, zakladače a iné)
  • Propagačné – sú to tlačoviny, s ktorými sú vaši zákazníci v priamom kontakte (napr. katalógy, reklamné predmety, POS materiály a ďalšie)

Nebojte sa a experimentujte s rôznymi dizajnmi tlačovín. Nechajte si navrhnúť také, ktoré budú dotvárať vašu firemnú identitu a pútať pozornosť svojou farebnosťou a nezameniteľnosťou.

  • Povedzte nám viac o vašom projekte

    Na začiatok vyplňte dotazník o grafickom dizajne, ktorý nám pomôže pochopiť vaše podnikanie. Určite nešetrite informáciami, ktoré sú dôležité a poskytnite nám čo najviac podrobností o vašej značke, hodnotách, víziách a podobne. Čím viac užitočných informácií poskytnete nášmu tímu, tým jednoduchšie bude pre nás vytvoriť návrhy, ktoré sa vám budú páčiť a budeme vedieť, na čo sa máme zamerať.

  • Začneme pracovať na digitálnych návrhoch

    Keď pochopíme podrobnosti vášho projektu a očakávania, naša firma začne pracovať na digitálnych návrhoch. Vypracujeme koncepty pre váš grafický dizajn a následne vám ich predstavíme. Naši grafickí dizajnéri posúdia vašu spätnú väzbu k návrhom a vrátia sa k dokončeniu projektu. Našim cieľom je vylepšiť projekt do takej podoby, aby ste boli spokojní.

  • Ak je to potrebné, vykonáme úpravy

    Naša práca sa nekončí, po tom ako prijmete naše návrhy. Ponúkame možnosť urobiť akékoľvek zmeny, ktoré by ste chceli. Očakávame od vás úprimnú spätnú väzbu, aby sme sa uistili, že ste s výsledkom spokojní. Zároveň žiadame, aby ste akékoľvek zmeny, vyjadrili písomne e-mailom alebo digitálnymi poznámkami. Tým sa zabezpečí, že nám neuniknú žiadne dôležité podrobnosti.

  • Získate grafický dizajn, ktorý ste očakávali

    Po vyladení dizajnu podľa vašich požiadaviek, dokončíme váš projekt a dodáme grafiku, ktorú ste očakávali. Môžete začať pútať pozornosť, urobiť skvelý prvý dojem na svojich zákazníkov, získať si ich dôveru a začať s marketingom. Vďaka efektívnemu grafickému dizajnu máte zaručený úspech pri budovaní marketingovej stratégie.