Blog

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
blog-details
2020-01-13

Kedy je čas na REDIZAJN webstránky ?

Myšlienka zábavného redizajnu je pochopiteľne znepokojujúca, ale pred zamietnutím tejto myšlienky si prečítajte päť jednoduchých otázok ...


1. Je váš web plne optimalizovaný pre mobilné zariadenia?

Môže to znieť evidentne v roku 2020, je to však vážna myšlienka. Čoraz viac ľudí využíva svoje smartfóny a tablety na prehliadanie webstránok.


2. Akú rýchlosť dosahuje váš web?

Teraz je normou prehliadať webstránky rýchlosťou blesku. Vaši zákazníci požadujú rýchle načítanie údajov a tak pohodlne vedia prehliadať vašu webstránku.

Pozrime sa na štatistiky:

  • 47% ľudí očakáva, že sa váš web načíta za menej ako 2 sekundy.
  • 40% ho úplne opustí, ak to trvá dlhšie ako 3 sekundy.
  • 85% používateľov internetu očakáva, že sa mobilná stránka načíta rovnako rýchlo alebo rýchlejšie ako na svojom počítači
  • Nielenže váš pomalý web ovplyvňuje mieru konverzie, ale tiež ovplyvňuje vaše hodnotenie vo Vyhľadávaní Google.

    Google hovorí:

    „Usilujeme sa o urýchlenie celého webu.“
    „Spoločnosť Google zníži počet prehľadávačov, ktoré odosiela na vaše stránky, ak je váš server pomalší ako dve sekundy.“

    Informácie o osvedčených postupoch zvyšovania rýchlosti webových stránok nájdete v našom blogu.


    3. Ako vyzerá miera okamžitých odchodov?

    V rámci prebiehajúceho marketingového úsilia by ste mali skontrolovať mieru odchodov. Nižšia miera okamžitých odchodov naznačuje, že vaše webové stránky dosahujú dobrú výkonnosť a poskytujú publiku obsah, ktorý chcú. Vyššia miera okamžitých odchodov naznačuje obsah a používateľská skúsenosť si vyžaduje pozornosť. Sledujete to?


    4. Aké má Vaša firma poradie v Google vyhľadávaní?

    Okrem rýchlosti načítania webovej stránky pre mobilné zariadenia Google tiež prehľadáva internet na základe relevantných kľúčových slov a odkazov na iné stránky v rámci vášho obsahu. Na dosiahnutie úspechu spoločnosti Google sú nevyhnutné základné nastavenia SEO, ako sú správne názvy, označovanie stránok a popisy.


    5. Najdôležitejšie je, či vaša webstránka predáva?

    Toto je jedna z najdôležitejších otázok, ktoré si môžete položiť: „Funguje moja webová stránka?“ Konvertujú sa zásahy z webových stránok do potenciálnych zákazníkov alebo predaja vašej firmy alebo organizácie? Máte správnu „výzvu na akciu“, ktorá povzbudzuje vašich používateľov, aby sa zapojili? Používate nástroj Google Analytics alebo iné sledovacie nástroje na určenie, kde sa majú zobrazovať kľúčové správy? Používajú vaše formuláre automaticky CRM alebo začínajú predajné cesty? Tieto malé úlohy môžu veľmi rýchlo zvýšiť výkonnosť vašich webových stránok a sú nevyhnutné pre úspech online.

    Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vyššie uvedených tipov alebo hľadáte pomoc s vašimi webovými stránkami, radi by sme sa s vami porozprávali. Ddohodnite si telefonický rozhovor s jedným z našich odborníkov ešte dnes.